close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

צריכים לכרות עץ? רק עם חברת גיזום עצים!

מערכת שורשי תמוז, תשפג29/06/2023

עלות הגיזום המקצועי לא גבוהה, מה גם שבמרבית המקרים גם אם תרצו לדמיין את עצמכם עושים את הפעולה לבד, זה פשוט בלתי אפשרי

תגיות:

לא כולנו גננים מקצועיים, וגם אם היו לכם עציצים במרפסת או אפילו גינת ירק קטנה, הרי שכריתת עץ או ענפים גדולים זה לא דבר שכל אחד יכול לעשות. עצים הם דברים גדולים, וכריתת ענפים ועצים שלמים זה עסק מסוכן. בשביל פעולות שכאלו ישנה חברת גיזום עצים, חברה שמעסיקה אנשי מקצועי שמומחיותם היא טיפול בעצים הדורשים גיזום, בצורה מקצועית.

עלות הגיזום המקצועי לא גבוהה, מה גם שבמרבית המקרים גם אם תרצו לדמיין את עצמכם עושים את הפעולה לבד, זה פשוט בלתי אפשרי.

מתי צריך לכרות עצים?

  • קבלת אישור בניה
    – אישור בנייה הוא דבר שכל פרויקט פיתוח נדל"ן חייב כדי להתבצע. על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בפיתוח בשטח שאינו מפותח כלל עדיין, ושיש עליו צמחיה, כולל לעיתים עצים בוגרים. במקרה זה יש לבצע תהליך שלם של בחינת העצים הקיימים, קבלת אישורים לכרות עצים מסוימים (שכן יש עצים שפשוט אסור לכרות), ואז צריך לכרות את העצים בצורה מקצועית.
  • בטיחות הציבור – במקרים רבים, כפי שבוודאי ראיתם בעבר, ישנו גיזום מקצועי שנערך על ידי קבלנים ברשות העירייה, או בעזרת צוותים של העירייה או המועצה המקומית עצמה, לצורך גיזום עצים שמהווים סכנה לציבור. לדוגמא, גיזום של ענפים גדולים, ולעיתים אף כריתה של עץ, במקרה והוא נמצא בסמוך לקו חשמל, או כאשר ישנו חשש כי הוא יפול ויפגע בתשתיות או בבני אדם.
  • חוקי עזר עירוניים – לא רק בשטחים ציבוריים כמו פארקים, מרכזי קניות פתוחים או ברחובות העיר, הרי שחוקי העזר העירוניים קובעים לעיתים קרובות תקנות לגבי ניקוי חצרות וגיזום ופינוי של עצים בתוך שטח הבניין או הבית עצמו. עצים המהווים סכנה, בין אם לקווי חשמל או בין אם לבניין עצמו, יש לגזום או לכרות, בהתאם לסיטואציה הספציפית, דבר שנעשה על חשבון בעלי הבית, ואך ורק על ידי חברה מקצועית.

כריתת עצים – בשירות הציבור
אם הבנתם כי אתם צריכים לכרות עץ, אתם צריכים לפנות לקבלת שירות של חברת גיזום עצים מקצועית. חברה שכזו תציע לציבור הרחב, כמו גם לארגונים ולרשויות מקומיות, פתרונות גיזום וכריתה מקצועיים, הכוללים ייעוץ, גיזום, כריתה ואף פינוי, בהתאם לצרכים ולדרישות החוק. בצורה זו אתם יודעים כי הסיטואציה בה אתם נמצאים – בין אם זה מתוקף דרישה מהפיקוח העירוני, וועדות לאישור פרויקטים לבניה, או מכל סיבה אחרת, מכוסה לגמרי בצורה מקצועית.

מבין השירותים הנלווים שתוכלו לצפות מחברה מקצועית לגיזום, הרי שאל תתפלאו לראות פתרונות כגון גיזום בסנפלינג, קבלת אישורים מגופים כמו קק"ל (קרן קיימת לישראל), ואף שירותי העתקת עצים. העתקת עץ היא בעצם עקירתו מהנקודה בה הוא צומח כעת, והעברתו לביתו החדש, תוך שימור חייו של העץ, אשר לעיתים חי כבר שנים רבות.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה